![boss :boss:](./images/smilies/icon_faja.gif)
![!@#$%&* :wsciekly:](./images/smilies/icon_wsciekly2.gif)
![hilift :hilift:](./images/smilies/hilift.gif)
![shocked :shock:](./images/smilies/12omg.gif)
![dupa :dupa:](./images/smilies/icon_dupa.gif)
Witamy ! |
---|
|
cichy73 napisał(a):Witam. Przewertowałem temat i widzę, że większość z Was wymieniała lub będzie wymieniać uszczelniacz na wale od strony skrzyni. Czynność niby prosta ale roboty dużo. Od pewnego czasu zaczął kapać mi olej z uszczelniacza. Wymieniłem na nowy, wróciłem z garażu zadowolony ze zrobionej roboty. Po nocy znowu plama oleju
. Trochę tak jeździłem ale irytuje mnie jak coś jest niesprawne w aucie. Zebrałem się w sobie i znowu garaż
, demontaż skrzyni, sprzęgła, dwumasy, nowy uszczelniacz, dwumasa i odpalam samochód. Czekam i
znowu kapie, cała robota do
. Czy ktoś z szanownych przerabiał taki przypadek? Jak można to zrobić aby nie ciekło. Jaka może być przyczyna wycieku? Może ktoś ma jakiś patent.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości