przez JaGrab3 » 02 paź 2012 18:01:44
Jeżeli jest problem z poziomem paliwa i gaśnięciem, to jest to nienormalne, trzba sprawdzić smoka od pompy, czy przypadkiem nie jest zgięty, albo coś. U mnie jest tak, ze nie ważne czy mam 1/4 czy zupełne 0 (komputerowe) to odpala i normalnie jeździ.
Nesfor, sprawdź ciśnienie na listwie, ale powiem tak. Regulator ciśnienia to zwykle taki dławik z membraną, który powoduje przepuszczanie paliwa do powrotu, jak ciśnienie przekroczy ustaloną wartość, czyli u nas to 3-4 barów. Jeżeli regulator jest zwalony, puszcza paliwo do dolotu, i ciśnienie na listwie spada, jest problem z odpalaniem i czasami z jazdą. Najproście jest to zdiagnozować tak, że znajdujesz sobie ten regulator i wężyk od powrotu, no i zaciskasz go np. jakimś zaciskiem albo palcami, tak zeby utrudnic przeplyw. Gasisz silnik i odpalasz, i czy będzie różnica.
Zaciśniecie węzyka symuluje działanie regulatora.
Ps. Z tym ciśnieniem sprężania to jakąś ścieme ci posłali, jak kompresja jest 0 to byś chyba musiał mieć wszystkie zawory podparte. Juz przy kompresji ok 8 byś miał znaczny problem z odpalaniem a już nie powiem że z jazdą..... Tłok bez pierścieni ci kompresje zrobi....to tyle w temacie słownych mechaników....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5