
Witamy ! |
---|
|
blublu1 napisał(a):Ale jak postawie na w miarę poziomym gruncie to wszystko jest ok . Aha , i zaczęło się od tego, że parę dni temu postawiłem woza przechylonego na bardzo niskiej rezerwie .
jurbassteck napisał(a):blublu1 napisał(a):Ale jak postawie na w miarę poziomym gruncie to wszystko jest ok . Aha , i zaczęło się od tego, że parę dni temu postawiłem woza przechylonego na bardzo niskiej rezerwie .
To sprawa jasna, dolej paliwa i odpowietrz układ.
jurbassteck napisał(a):blublu1 napisał(a):Ale jak postawie na w miarę poziomym gruncie to wszystko jest ok . Aha , i zaczęło się od tego, że parę dni temu postawiłem woza przechylonego na bardzo niskiej rezerwie .
To sprawa jasna, dolej paliwa i odpowietrz układ.
RudeBoy napisał(a):jurbassteck napisał(a):blublu1 napisał(a):Ale jak postawie na w miarę poziomym gruncie to wszystko jest ok . Aha , i zaczęło się od tego, że parę dni temu postawiłem woza przechylonego na bardzo niskiej rezerwie .
To sprawa jasna, dolej paliwa i odpowietrz układ.
Bzdura.
Paweł nieszczlność jest w jakimś miejscu, które po postawieniu auta na przechyle jest wyżej niż pozostała część układu.
Nie pozostaje Ci nic innego jak przepatrzenie wszystkich złączek, przewodów, filtra, pompki ręcznej.
Sprawa jest o tyle trudna, że tej nieszczelności nie widać, nie będzie zacieków z ropy czy coś takiego. Bo w układzie paliwowym jest podciśnienie a nie ciśnienie wytwarzane przez pompę w baku jak w benzynie.
Może być też tak, że nieszczelność jest na rurce ssącej w zbiorniku. Poniżej jakiegoś poziomu paliwa ta nieszczelność jest wyżej niż lustro ON w baku.
adrianee36 napisał(a):tata raz tak w mercu miał ze musiał stawaic dziobem w dól, inaczej ciezko miał zpalic... zamontowałem zaworek zwrotny zaraz na pompie i po problemie
blublu1 napisał(a):adrianee36 napisał(a):tata raz tak w mercu miał ze musiał stawaic dziobem w dól, inaczej ciezko miał zpalic... zamontowałem zaworek zwrotny zaraz na pompie i po problemie
Jezeli dzisiejsze testy potwierdzą niechęć do odpalania na prawym przechyle, to raczej chyba bedzie właśnie zaworek zwrotny ( cofające sie paliwo ). Zobaczymy po poludniu .
RudeBoy napisał(a):blublu1 napisał(a):adrianee36 napisał(a):tata raz tak w mercu miał ze musiał stawaic dziobem w dól, inaczej ciezko miał zpalic... zamontowałem zaworek zwrotny zaraz na pompie i po problemie
Jezeli dzisiejsze testy potwierdzą niechęć do odpalania na prawym przechyle, to raczej chyba bedzie właśnie zaworek zwrotny ( cofające sie paliwo ). Zobaczymy po poludniu .
ale wiesz, że zaworek to lecznie syfa pudrem
blublu1 napisał(a):Nie przesądzam co i jak. Zobaczymy jak przyjade do domu , czy odpali . Nieszczelnośc układu nie pasuje mi za bardzo do nieodpalania tylko w niektórych pozycjach (przechyłach)
blublu1 napisał(a):
Nie przesądzam co i jak. Zobaczymy jak przyjade do domu , czy odpali . Nieszczelnośc układu nie pasuje mi za bardzo do nieodpalania tylko w niektórych pozycjach (przechyłach)
ali napisał(a):blublu1 napisał(a):
Nie przesądzam co i jak. Zobaczymy jak przyjade do domu , czy odpali . Nieszczelnośc układu nie pasuje mi za bardzo do nieodpalania tylko w niektórych pozycjach (przechyłach)
Kup sobie DTI, opanujesz parkowanie na przechyłach do perfekcji
No niezupełnie, zależy jak jest poprowadzona instalacja z baku i gdzie jest dziura. Frota B ma więcej przejść metal/guma niż Frota A. W takich miejscach najłatwiej o nieszczelność i dlatego częściej taki problem mają posiadacze DTIRudeBoy napisał(a):Każdego nieszczelnego diesla się to tyczy.
jrzeuski napisał(a):No niezupełnie, zależy jak jest poprowadzona instalacja z baku i gdzie jest dziura. Frota B ma więcej przejść metal/guma niż Frota A. W takich miejscach najłatwiej o nieszczelność i dlatego częściej taki problem mają posiadacze DTIRudeBoy napisał(a):Każdego nieszczelnego diesla się to tyczy.
To jedna z paru rzeczy, które bym od razu przerobił na wzór Froty A jakbym kiedyś nabył BRudeBoy napisał(a):Pierdyliard połączeń w instalacji.
jrzeuski napisał(a):To jedna z paru rzeczy, które bym od razu przerobił na wzór Froty A jakbym kiedyś nabył BRudeBoy napisał(a):Pierdyliard połączeń w instalacji.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości