
Witamy ! |
---|
|
makar napisał(a):I jeszcze jedno czemu podejrzewasz że to panewki??
sledz napisał(a):U mnie chłodnica oleju prawie zawsze jest zimna . Nawet jak frota pożądnie dostała po tyłku. to też była zimna
makar napisał(a):ja podejrzewam że panewki to chyba Ci padną jak czerwona się zapala. Bierze olej = pierścienie do wymiany.
Teraz pewno pompa oleju powoli pada, wykręć zawór regulacji i podłóż kilka podkładek może pomóc, chłodnice oleju pewnie masz zapchaną, wymien oleum na minerała to takie półśrodki mogą pomóc na jakiś czas koszt pompy ok 300 zł, koszt silnika ok 1000
sledz napisał(a):I co wymyśliłeś z tym ciśnieniem , dały coś podkladki.![]()
u mnie właśnie spada do poziomu zapalania się kontrolki[wolne obroty]
Artus napisał(a):ja mam wyjęty termostat
sledz napisał(a):Artus napisał(a):ja mam wyjęty termostat
Masz na myśli ten do oleju ,czy wody.??
Artus napisał(a):Ciśnienie oleju słabe i, choć nie dymi i nie ma wycieków, to potrafi łyknąć litr na 500 kmKompresja na poziomie 15, jeździ ok, mało pali... ale na gorącym silniku i wolnych obrotach wskazowka ciśnienia nawet poniżej czerwonej kreski
Chłodnica oleju zimna jakby nie płynął przez nią olej
brum napisał(a):Popychacze zaworów tak klepią.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości