Witamy !



[B 3.2] muli, brak mocy

Wszystko o LPG

Re: Uboga mieszanka czym to jest spowodowane?

Postprzez Wookash » 26 kwi 2010 17:56:19

Skoro mowil ze by piszczalo wiec pewnie jest cos ustawione a co to juz nie wiem. Na dniach wymienie swiece i pojezdze jak problem nie ustapi to jade i kaze zalozyc drugi reduktor aby kazdy rzad garow mial swoj.
Wookash
 

Re: Uboga mieszanka czym to jest spowodowane?

Postprzez Jarek sp3swj » 26 kwi 2010 18:03:05

wookash... tak sobie z ciekawości poklikałme gdzie jest najbliższy gaz w mojej okolicy.... może ich pomecze i podpytam ile do mojego auta by kosztowało... ale raczej nie założę...

wracając do tematu.... http://www.auto-gaz.net.pl/index.php?op ... &Itemid=15
np w tej instalacji mają do wyboru trzy reduktory na 115 140 i 250 KM.... ciekawe na jaka moc jest twój reduktor... powąchaj w googlach...
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Uboga mieszanka czym to jest spowodowane?

Postprzez Wookash » 26 kwi 2010 18:09:00

Moj reduktor to jakis vito cos tam i wystepuje w 2 rodzajach zwykly (160KM) i super(250KM) nie wiem jaki jest u mnie nie moge sie dopatrzec. Gaziarzom niby wierze bo raz ze troche po znajomosci mi zakladali instalke a 2 gdzie nie dzwonilem u mnie w miescie to mnie do nich wysylali bo niby maja najwieksze doswiadczenie z duzymi silnikami.

Zobacze po wymianie swiec potem dodam reduktor a na koniec jak nie pomoze to podpale gazownie :wsciekly:
Wookash
 

Re: Uboga mieszanka czym to jest spowodowane?

Postprzez hirek_gda » 26 kwi 2010 18:09:25

uwierz, gazownicy naprawdę potrafią różne rzeczy mówić niestety 80% z nich nie ma za dużego pojęcia o tym co robi (tak wiem smutna prawda, że płacimy kupę kasy ludziom którzy teoretycznie powinni być fachowcami w swojej dziedzinie lecz niestety nie zawsze tak jest :cry: )

świece jak najbardziej i tak warto wymienić, chociażby dla tego aby nie dać wymówki gazownikowi że to przez nie są problemy

tak czy inaczej życzę powodzenia, nie daj się :killer:
hirek_gda
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Dołączył(a): 28 lip 2009 17:17:26
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 3
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Uboga mieszanka czym to jest spowodowane?

Postprzez Wookash » 26 kwi 2010 18:21:22

Pewnie ze sie nie dam. A mam taki reduktor http://www.agcentrum.com.pl/?d=62 tylko pytanie jaka wersje mam super czy zwykla jutro wskocze pod maske moze co wypatrze.
Wookash
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez slawquu » 10 maja 2010 12:46:17

witam, jestem świeżo po przerobionym temacie regulacji LPG, instalka ZEnit, sterownik Ag J2005, wtryskiwacze Voltex, otoż praktycznie odkąd mialem założoną instalke czesto gęsto świecil się check engine i auto generalnie było takie troche mulaste, lub lubiało sie zamulać w ktorymś momencie przy wręcaniu na obroty, fakt faktem dodaktowo ostatnio po dluższej jeżdzie po wrzuceniu na luz falowały obroty aż nawet potrafił gasnąc silnik, to w sumie też zmusilo mnie do wizyty u gazownikow, próbowałem sie dostac do goscia który montowal mi instalke, ale co sie okazuje na moje szczescie nie miał czasu, pojechałem do innych, młoda ekipia, robią dosc trodne tematy, czyli silniki duze i palowozerne i nowe auta, poświeciłem na doprowadzenie gazu dwa całe popołudnia u nich, ale auto w koncu chodzi jak należy i aż miło jezdzic, przyczyna w moim przypadku była dość prosta i prozaiczna, bo zaczelo sie od tego ze wymienili filtry które niestety juz sie prosiły o wymiane, potem zaczeła sie kontrola wtryskiwaczy a dokladnie ich "wydatkowania" okazało sie ze jeden troche odbiegał od przyjetej normy, kolejnym etapem była wymiana przewodów gumowych na takie samozasiskowe pod wpływem temperatury z dodatkiem silikonu, bo jak sie okazało instalator dał najzwyklejsze gumowe bez zadnych opasek i przez to siedziały one bardzo luźno, nasptepnie przy okazji falujących obrotów przyjrzeli się przepustnicy, która miała juz troche nagaru. Po tych czynnosciach podpieli pod komputer i w droge, co sie okazało, reduktor dobrany dobrze, bo spokojnie wyrabial, natomiast dysze okazały się za małe, wiec po próbach ustawienia na statych dyszach i w dalszym ciagu zapalajacym sie checku, zjazd na warstsztat i dysze do rozwiercania, faktycznie srednica ich była za mala, przez to auto dostawało zbyt ubogą mieszankę, pierszy rozwiet złożenie, komputer i w droge, wynik zadowalający ale nie na tyle, jeszcze o 1 mm rozwiercenie, ponowne ustawienie i auto chodzi az miło, zrobiło się eelastyczne i nie ma już charakterystycznej zamuły, jaka była wcześniej. Fakt faktem całość usługi z wymianą filtrów, przewodów,regulacjami wyniosła mnie 100 zl i nie wiem wczy to mało czy nie,ale warto było
slawquu
 

[B] 3.2 kiepsko idzie

Postprzez PATHFINDER » 19 paź 2010 09:42:37

Witam. Mam taki problem. Jak dam w gaz to autko kiepsko idzie do 4tys. Jakby wibracje większe i wogóle jakby chciało mi powiedzieć że mu się nie chce... Ale jak juz dojdzie do tych 4 tys. to budzi się potwór, idzie jak burza. Mam sekwencyjny gaz z parownikiem do ok 300 koni, nowe świece. Jak jade spokojnie to jest ok. Jakieś pomysły?
Gdzieś słyszałem że cewki mogą się już "kończyć". Jak to sprawdzić?
PATHFINDER
 

Re: [B] 3.2 kiepsko idzie

Postprzez Wookash » 19 paź 2010 10:08:31

U mnie znowu do 4 tys idzie a powyżej tragedia ale nie zawsze bo czasami uda mu się wkręcić na obroty. Na benzynie mam jest lepiej. U mnie troche pomogła wymiana filtra powietrza. Podejrzewam zatkane katalizatory tylko nie moge się zebrać do ich wycięcia. Cewki bym odrzucił jak będzie na benzynie lepiej.
Wookash
 

Re: [B] 3.2 kiepsko idzie

Postprzez PATHFINDER » 19 paź 2010 10:17:40

U mnie tak było na starej instalacji jak parownik nie dawał rady. No właśnie na benzynie też występuje u mnie ten efekt muła, tyle że w dużo mniejszym stopniu.. Sprawdził bym te cewki tylko nie wiem jak się za to zabrać. Filtr wydaje się być ok.
Pozdr
PATHFINDER
 

Re: [B] 3.2 kiepsko idzie

Postprzez Jarek sp3swj » 19 paź 2010 10:20:29

chyba na forum było kilka razy o problemach 3,2 z gazem...

Pytanie... Czy masz instalację gazową o odpowiedniej wydajniościa dla silnika o mocy 205 koni ???
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [B] 3.2 kiepsko idzie

Postprzez PATHFINDER » 19 paź 2010 10:27:16

Kolego...
Mam instalacje o wydajności do ok 300koni jak nie lepiej
Niestety nie znalazłem nic co by mi pomogło.
PATHFINDER
 

Re: [B] 3.2 kiepsko idzie

Postprzez Szarbia » 19 paź 2010 10:31:23

A na benzynie chodzi dobrze?
Pozdr. Michal

www.szarbia.com
Avatar użytkownika
Szarbia
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Dołączył(a): 08 kwi 2009 08:14:47
Lokalizacja: Powiat Wołomin
Pochwały: 8
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez JaGrab3 » 26 paź 2010 10:46:02

PATHFINDER - wydaje mi się, że masz : albo źle ustawioną instalację, albo źle dobrane dysze.
Podejrzewam, żę do 4 tys silnik jest zalewany, następnie przechodzi przez pkt. krytyczny palności mieszanki i zaczyna iść dobrze.
Masz reduktor do 300KM, więc wydajność powinien mieć OK. UStawiająć instalke z "mocnymi" reduktorami stosuje sie dość niskie ciśnienie reduktora (0.8-1.1Bar), natomiast daje się dysze o dużym przekroju ( w 3.2 ja mam 2.8mm).
U ciebie może być tak, że ustawili ci duże ciśnienie na reduktorze, przez co do pewnych obrotów silnik jest zalewany.
Inną opcją może byc zła mapa dla silnika, nie wiadomo co było robione przez gaziarzy, ale możliwe, ze do 4 tys, mapa może za bardzo zmieniać skład mieszanki (w dół lub w górę), ale tutaj trzeba sprawdzic wskazania programu gazowego.
Proponuję kupic interfejs do tego gazu, ściągnąć program i wrzucić zrzuty z instalki, to wtedy coś wymyślimy.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez Wookash » 03 lis 2010 17:41:11

Jestem właśnie po wymianie parownika na większy/mocniejszy. Jest poprawa jeśli chodzi o górny zakres obrotów ale za to w dolnym zakresie hmmm wywala check z ubogą mieszanką tzn. na wolnych na jałowym ok ale jak zacznę kręcić po parkingu cofać nawracać często na samym sprzęgle bez gazu to wtedy się zaświeci. Normalnie nie mam już siły do gazu/gaziarzy ewentualnie mojego przypadku.
Wookash
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez smike » 03 lis 2010 19:26:19

Miałem dokładnie to samo: engine check - uboga mieszanka. i podobnie na luziku bez gazowania albo jak troche przyłożyłem z przyczepą na autostradzie...
Walczyłem z tematem 4 miesiące. Jak zgasili check'a to znowu sam się powyżej 3200obr/min na benzynke przełączał. Poprawili to, to znowu e-check mieszanka. Masakra. Kilkanaście wizyt w zakładzie, ale zrobili wreszcie. Pomogło rozwiercenie i ustawienie kompa. Mam święty spokój. :roll: (jak dotąd) Na gazie nie ma spadku mocy albo minimalny. ...ale to tylko moja subiektywna opinia. Do gazowników warto wysłać kobietę. One się jednak mniej denerwują i wykazują odpowiedni do sytuacji poziom kultury.
smike
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez Wookash » 03 lis 2010 19:36:52

No moja kobieta to nie okaz spokoju. Raczej by ich tam rozniosła.
Wookash
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez Wookash » 03 lis 2010 21:25:38

Byłem właśnie na jeździe testowej tym razem check się zapalił z powodu błędu P1171 czyli za mało gazu podczas przyspieszania. Zaświecił się w momencie ostrego buta na 3 przy około 5 tyś obrotów i w momencie puszczenia gazu. Normalnie paranoja bo jak jeżdżę z gaziarzem aby mu pokazać to franca się nie chce zaświecić.
Wookash
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez smike » 03 lis 2010 21:43:27

W moim przypadku niczego chłopakom nie musiałem udowadniać. Podłączali tester, odczytali zapisane błędy i tyle. (Nawet wiedzieli ile razy ten check się zaświecił). Jednak trzeba przyznać, że kilka razy żona jeździla po mieście z ich komputerkiem, bo też nie wiedzieli o co biega... pewnie przy jakich parametrach gazu ten check się zaświeca...
smike
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez Wookash » 03 lis 2010 21:49:36

Ja chyba zmienię gaziarzy choć ci byli polecani. Zawiozłem dzisiaj auto zmienili reduktor podpieli się układ grzania szeregowo bo im tak kazałem a nie jak wcześniej równolegle. Zrobili wielkie oczy jak powiedziałem że woda leje sie do nagrzewnicy cały czas. Pojechałem za kilka godzin i odebrałem auto mówili że jest ok i było przez 10km do momentu aż dojechałem do domu. Podczas drogi powrotnej na różne sposoby deptałem i małe obroty i duże i wszystko ok. Dopiero uboga mieszanka podczas manewrów na parkingu no i później P1171. Ręce opadają jakich mamy fachowców. Jutro robię rozeznanie za innymi gaziarzami bo może dysze albo co innego sam już nie wiem.
Wookash
 

Re: [3.2LPG] muli, brak mocy

Postprzez Szarbia » 04 lis 2010 08:11:10

W Omedze 2.5V6 sprawdzali trzy srednice dysz:
2,4 mm, 2,5 mm, 2,6 mm
Najlepiej chodzila na 2,5 mm.

Tak mysle, ze jesli w 3.2V6 sa dysze mniejsze od tych 2,5 mm to znaczy, ze na pewno sa za male.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com
Avatar użytkownika
Szarbia
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 211
Dołączył(a): 08 kwi 2009 08:14:47
Lokalizacja: Powiat Wołomin
Pochwały: 8
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Instalacje LPG



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron