Niema z ta przeróbką wcale dużo roboty
Wszystko prawie ładnie pasuje:)
Mi to wyszło tak jak pisałem jednym z postów wczesćniej:
-mosty 2,2i po przełożeniu 4,77 wcześniej miałem 4,88 wiec różnicy za bardzo nie ma
-dystanse pod most przedni (konieczne) bo się nie zmieści wysprzeglnik z gruchą od B
-tylny mos trzeba ogołocić dorobić mocowanie pod resor zachować kąt pochylenia gruchy ,dorobić przewody hamulcowe i takie tam pierdoły,a falasza mostu nie pasuje do flaszy wały ale to szczegół
-linki ręcznego podchodzą prawie bez modyfikacji
-wahacze long po lifcie i od razu półosie z niego
-ja mam zwrotnice z A Sport
-dużo blach regulacyjnych pod wahacze górne bo tatra jest po lifcie
-modyfikacja górnego mocowania wahacza lub samego wachacza
- wymiana lub stworzenie drążków kierowniczych ja mam z rury grubościennej + gałki z żuka,nysy,uaza,gaz 69 (Uwaga lublin ma inne gałki)
i koło 100 godzin pracy (w moim przypadku włącznie z złomowiskiem )
Ważne jak byś cioł śrubę mocującą wahacz dolny z tyłu łeb jest inny niz w longu po lifcie wiec potem się naszukasz zanim znajdziesz do auta przed liftowego
Ja zrobiłem jeszcze spoa i wyszło tak:
-- Dodano 15 sty 2018 07:42:43 --
-- Dodano 15 sty 2018 07:44:24 --
- A tu porównanie z autem kolegi :)